Odpovědi na vaše byznysové otázky.
Nechte si poradit od těch, co už stejný problém vyřešili.

filtruje se: E-commerce

Podle čeho si máme vybrat nový sklad?

Odpovídá:
Peter Hajduček, CEO Footshopu

Výběr skladu

26.9.2018
Peter Hajduček, CEO Footshopu
Footshop je český prodejce tenisek a streetwear módy

S výběrem skladu se pojí jeden zásadní problém – velikost. Buď se můžete nastěhovat do skladu, který vám sedí tak akorát, a tedy počítat s relativně brzkým vystěhováním, nebo si můžete vzít větší sklad a platit za vzduch.

Ve Footshopu jsme se rozhodli pro druhou variantu a plochu, kterou nezaplnily naše tenisky, jsme pronajali menší firmě. Jak budou postupem času tenisky přibývat, podnájem vypovíme a zabereme celý prostor.

Jak často posílat obchodní newslettery?

Odpovídá:
Radek Hrachovec, expert na zákaznickou věrnost

Open rate nám klesá a trochu si nevím rady.

Newslettery

31.5.2018
Radek Hrachovec, expert na zákaznickou věrnost
Stavěl věrnostní programy pro Baťu, Blažka či Tatra Mountain Resorts

Zákazníkovi, který neotevřel posledních pět zpráv, dejte měsíc pauzu. Vaše značka se mu na chvíli ztratí z očí a bude mu vzácnější.

Dále velmi pečlivě sledujte, kdy mají vaši zákazníci největší chuť otevírat vaše newslettery. Budete překvapeni, že to může být i nedělní dopoledne. Lidé se někdy chovají zvláštně. Váš úkol spočívá v pochopení jejich chování a přizpůsobení se. One-size-fits-all je definitivně záležitost minulosti.

Nejčtenější zprávy obsahují to, co se nás osobně dotýká. Ve svých databázích máte uloženo, co zákazníci zakoupili, a proto tedy zkuste jakýmkoli způsobem navázat na jejich poslední nákupy. Zadruhé, věnujte obsahu každého newsletteru maximální možnou péči. Dejte lidem pocítit, že svůj produkt milujete, přesně jako to dělá Apple.

Připraveno ve spolupráci se skupinou Podnikatelé a živnostníci – výměna zkušeností.